Saturday 28 May 2011

P.E.R.T.A.M.A K.A.L.I B.E.R.J.U.M.P.A.

time tue malam lah kan ...
biasa lah time malam lepak dengan kawan bah dorm ...
terdetik haty time tu nak ajk si pinky lepak pulakk ...
dengan gatal nya tangan pergi taip mesej dan send kat si pinky ..
sebab nak ajk si pinky lepakk esk ...

TUNGGU MESEJ MASUK ...
TUNGGU ...
TUNGGU ..
DAN .. ???
TUNGGU ....

akhirnya mesej masuk tapi bukan si dia...
mesej daripada si hotlink pulakk ...
cisss !!!
akhirnya msej masuk lagi ...
si pinky cakap okk ...
saya pun ok lahh ...

KEESOKAN harinya ..:)

time tu petang pkol 3 atau 4 ...
si pinkyy .. mesej ckp dia kat sajazz ..
perhh dalam hati kenapa lahh jauh betull... ( pada hal boleh jalan je )
aku pun ajk lahh membar aku ikot sekali ...
pergi naik motor ...
tapi aku macam segan pulakkk...
ahhahahaha :)

aku pun sampai lah kat sajazz .
membar aku ckp jom lahh alex ...
tapi kau masuk dulu ...
dah lahh aku ni pemalu nak masuk dulu lakk ... :(

aku pun masuk ..
aku pun duduk lah semeja dengan si pinky ..
time tu pulakk lagu ana raffali pujaan hatiku boleh pulakk lagu tolong ingatkan aku ...
ahahhahhahah...mcm ada benda je nak berlaku ....
:) aku tergelakk lahhh jugakk...
sebab lagu tu sje je nak kenakan aku ...
sebab aku pakai si pinky ana raffali ,....:) ceittt kan ?

time tak silap aku lahh ....
tangan si pinky tu berbalut ...
sebab apa ekk ??jap aku nak ingat balik ....:)
ohh...tak silap aku...
si dia kemalangan lahh...ahahahhaha :)
lawak gila ...
kes nya ialah langgar divider kot ...
hahahah ...mcm mn lah si pinky tak nampakk divider tu...
kan dah dapat nama mrs diveder ....
time tue si pinky asyik kena sakat je ..
hahahahah ...padan muka si dia ....
muka pun naik merahh ...:)



aku jugakkk dapat jumpa kawn dia jugakkk ...
bual.. bual .. bual ...
tengok jam dah masa aku nak pergi main bola ..
sebab mcm tue petang aku kena pergi padang ...
apa lagi main bola lah dengan sahabat ku ...

mula-mula si pinky tahan aku sebab awal lagi nak blikk...
sebab dah jnji dengan budak umah nak main bola sama2x kan...
so pergi je lahhh
time tue si pinky boleh kate ...
u nanti kita jumpa lagi ...
perhhh.... GEMPAK....

saya pun pulang dengan hati yang gembira ...

balik dorm dan terus bernyanyi !!!

akhirnyaaa dapat jugakkk jumpa si dia ...

create alex ranz ... :)

No comments:

Post a Comment