Saturday 21 May 2011

aku alex ranz ..

hyee... saya alex ..
nak cerita serba sedikit tentang diri aku ni..
aku asal dari sarawakk..
tapi dah duduk kat selangor iaitu klang jee..
ermm .. apa lagi ekk ...
umur aku tahun ni 19 tahun..
dulu aku asyik pikir nak cepat kan umur aku kepada 18 tahun ...
tapi lepas 19 tahun ni tak da benda sangat pun..
ahahahah .. apa lagi ekk..
aku dulu sekolah rendah kat dengan sekolah menengah aku jee...
sekarang aku up sikit aku belajar kat kolej pulakk ... dulu dapat kat uitm dalam bidang pereka fesyen tapi tolakk..
sebab nak ambik dalam bidang seni kulinari pulakk..
dalam bidang masakk...
sebab aku nak jadi chef...'
aku pun jenis yg kuat makan jugakk...
bagus gakk aku ambik bidang ni..
aku ada 4 adik beradikk...
aku yang ketiga jee...
aku suka makan apa yg di masakk olehh ibu ku.. mummy i love you...
aku suka minum coke .. milo ais .. soya beans.. dan teh o ais ...
ermm .. apa lagi ekk aku nak cerita kat korg ???
nama sebenar aku ialag alexander tapi ramai yg paggil aku alex ..
mana aku dpt nma alex ranz pulakk ??
ermm aku pun lupaa... jangan marahh ekk...
sedikit je lah tentang biodata aku...
nak lebih kena lahh bayarr..
ahahhah... jangan marahh ...
nanti apa hal aku akan terus update ye..
adiyossa ...
shalomm ... :)

No comments:

Post a Comment