Sunday 22 May 2011

KURUS atau GEMUK

ermm... KURUS atau GEMUK ??..
mode ; alex ko tak pernah ke nak rasa macam mana nak kurus ... ??
alex : perlu ke ??
tipu lah kalau saya tak pernah nak kurus ..
ada niat nak kurus tapi sering je ...
hampa .. sebab kurang yakin pada diri sendiri...
erm.. aku memang nak kurus ..
tengok kawan2x lain pergi beli baju ..
mesti ada je saiz dan baju yg cantek ..
mereka sering bersytl jee...
CEMBURU .. aku tengokk..
tapi aku ...
susa gila nak cari saiz ..
nak bergaya pun susah jugakk...
ermm apa kah nasib ku ...
tapi kalau aku GEMUK tak pun aku kacau owg kan ??
ada aku KISAH kalau aku GEMUK ..
aku GEMUK pun aku bersenam yee...
bukan kerja aku makan je yee...
ahahhaha ...
so GEMUK .. KURUS .. erm semuanya manusia jugakk...
kita ni semua bernafas jugakkk ...
sekarang aku lebih yakin akan diri sendiri je...
janji aku tak kacau hidup owg dah lahh ...
biar lah owg nak perli ke caci aku LELAKI GEMUK ..
yang aku paham..
tuhan cipta kita da sebab nya..
tuhan telah merencanakan yang terbaik untuk kita..
oleh itu..
sesiapa yang berbadan besar macam sya ...
jangan lah malu akan diri sendiri ...
TERUS YAKIN AKAN DIRI SENDIRI ..!!!

No comments:

Post a Comment