Thursday 26 May 2011

K.E.K.A.S.I.H. G.E.L.A.P M.R.S. P.I.N.K.Y

ermm ..
kekasih gelap ??
macam pelik lakk nama mya kan ..
erm .. tapi tak pe lahh nak cerita ni ..
ni kisah benar dari aku alex ni ..
benda ni betul tapi tak leh main 2x ...
ni kisah aku lepas 2 miggu masuk kolej ..
lepas cuti sem 1 dulu lahh :)
time tu aku balik dari kolej ..
so aku kena lah  lintas jalan kat seberang kan ..
tiba-tiba lalu sebuah motor honda i con pinkyy .. helmet pinky .. baju kurung pinky .. perhh ...
aku berhenti !! dan tenung motor tue sampai motor tue hilang dari pandangan aku ..
perhh ..aku mcm dah mula jatuh CINTA kat si pinky tu ..


KEESOKKAN HARI NYA .. :)

perhh aku jalan pulakk nak masuk kolejj ..
jumpa lagi motor pinky semalam kan ...
aku tanya membar ko perasaan tak motor semalam tue ??
dia lak leh jawab aku tak suka pinkyy ...
mode : sial punya kawan ... :)
hahahahah ..a ku pun pergi lahh masuk kelas ..
time habis kelas aku terus cari motor si pinky tuu ...
TAPI lom sempat aku nak tengok wajah dia ...
dia dah pergi .. mode : sedih
dalam haty .. kalau aku cepat sikit mesti aku dapat jumpa ..

SABAR
SABAR
SABAR

sambungan nya nanti yee ...

create alex ranz :)

No comments:

Post a Comment