Sunday 22 May 2011

exam TIME .. !!!

hyee.. semua owg mesti ada peperiksaan kat sekolah rendahh ...
menengahh..
kolej ..
dan kat universiti kan...
tipu lah seseorang tu tak pernah hadapi dalam minggu peperiksaan ..
bagi aku ia salah satu benda yang paling aku TAKUT..
aku TAKUT sebab aku suka baca buku time last minit...
bagus tak perangai aku tu.. ???
esok nak exam ..
malam ni baru lah nak start study dan baca buku..
mula lah nak naik angin akibat benda yang di baca tak masuk ..
kedalam kepala otak..
TAPI kadang2x benda yang kita last minit baca boleh masuk lakk ...
tengok nasib lah owg kata kan...
tapi benda macam ni selalu jadi kat aku..
kadang2x masuk .. memang best lahh
TAPI .. kadang2x outt.. terus lahh ... ( ahhahaha)
so adik2x jangan lah buat yang macam abang yee...
GOOD LUCK UNTUK EXAM ... !!!!....

No comments:

Post a Comment