Monday 23 May 2011

C.E.M.B.U.R.U.

cemburu ???
semua insan ciptaan tuhan mesti ada perasaan cemburu kan..
tak kira LELAKI atau PEREMPUAN ...
semua orang mempunyai perasaan sebegitu ...
begitu jugakk dengan aku...
TIPUlah aku takada perasaan cemburu...
kalau segi kekayaan dan benda lain tak da lahh aku cemburu sangat ...
TAPI aku cemburu lah bila teman2x ku mempunyai pasangan ..
dulu aku ada TAPI aku buat hal pulak ..
memang bagus lah aku KAN...
dulu aku ni kira kan suka sangat kacau PEREMPUAN ...
ahhahaha :)
biasa lah perangai time sekolah menengah ,...
perhh nakal nya aku ni...
ahhahahah ... alex sapa tak kenal ...
budak NERD kot ...
ahhahahah...
balik dengan cerita cemburu ni kan...
tipu lah aku tengok kawan aku bawa pasangan dorg aku tak cemburu ...???
orang gila jee yg tak ada perasaan macam tu e..
baik duduk hutan je ...
ermm.. jeles kot..
sebab kawan aku selalu ajak aku teman dorg jumpa aweks dorg ...
aku pun ikot lahh...
yela lebih baik ramai...
berdua kang ... lain pulak yang jadi ...
manusia lah katakan ... :)
tengok dorg berborakk .. bermesra ... saling bertukar cerita ...
aku ( duduk tunggu bila nak habis ) ...
TAPI demi kawan aku tggu .. tggu .. dan tggu ...
bila aku boleh mcm dorg tu.. ???
memang kita ada kawan-kawan TAPI ...
nak jugakk teman yg lebih istimewa kan ...

BILA .. ??
BILA .. ??
BILA .. ??

aku masih menunggu ..
TAPI sampai bila .. ??

JAWAPAN NYA ........

tunggu jawapan dari TUHAN dulu ...

alex ranz BERSABAR LAH ...

Ceitt ... <3

No comments:

Post a Comment