Saturday 25 June 2011

K.E.N.A.P.A.

lama dah tak update blog aku ni...
rindu lahh pulakkk kann...
ermm...cerita hari ini ialah ...
aku rindu kat si pinky ..

KENAPA .. ??

aku duduk tengah lepak dalam blik ..
termenung lah kan...
lepas penat abis kerja kan..
so duk lahh rehat lahh kan...
tiba2x aku pulakk terpikir si pinkyy tue ..
aku pun pikir napa aku rindu dia pulakk kan ..??

TAPI .. ??

tipu lahh aku tak rindu kat si pinky tue kan ...
walaupun aku mulai kurang rapat dengan si dia ..
tapi aku masih jugakk merindui dia ..

CUMA ..

aku perlu jauhkan diri je...
sebab aku segan nak jumpa si pinkyy bila kelakk nanti kan..
siap lah aku ni ..
aku dah jahat sekarang...
perubahan memang banyak berlaku lahh...
si pinkyy pun mesti tak nak dah tegur aku kan ..??

so aku sanggup lupa kan si pinkyy kot...
bukan sekarang tapi kelak nanti lahh..

kalau aku merindui si pinky ..
ada kah si pinky tu merindui aku jugakk ,....???
siapakah nak jawab pertanyaan aku ni ..??

tapi aku masih sayang kat miss pinky aku tu ..
walaupun si pinkyy dah ada yang sayang ..

alex ranz :)

No comments:

Post a Comment