Sunday 5 June 2011

B.I.L.A. H.A.T.I. M.U.L.A.I P.E.R.G.I.

terdetik pulak hari tu ...
aku pun pergi lahh ajk si kayrul dan si saadah pergi beli teddy bear dan coklat ...
sebab dulu aku pernah nak bagi si pinky teddy bear ...
tapi aku ada lah tanya si pinky tue hadiah yg paling dia suka bila orang bagi kan ...
si dia cakap jam tangan ...
aku rasa benda tue simple sgt kot ...
kalau si dia ikhlas pasti dia akan terima kan.. :)
aku beli lah dua teddy bear iaitu pinky dan coklat kot..
aku pun lupa nama nya ..

teddy bear ni lahh ... comel kot

aku pun letak lah kat kereta kayrul .. sebab malu nak letak kat hostel ...


keesokkannya 

selepas petang tue pergi main bola ...
abis main bola je aku terus mesej dengan si pinky ...
tanya malam ni busy tak ...
tapi si pinky balik malam ni ...
aku pun bergegas pergi jumpa si pinky...
dengan kayrul ...
aku pergi beli coklat dulu ...
aku dengan kayrul balut hadiah tu dengan cepat dan selit kan coklat kat teddy bear...
dalam hatiku asal lahh si dia tak bagi tahu awal ...
sedangkan aku dah bagi tahu nak lepk dengan si dia sebelum si pinky L.I..
dalam hati aku perhhh marah gila tapi si kayrul cakap sabar jee...

aku pun pergi lahh kat tempat tinggal si pinky ;...
time aku bagi hadiah tue ...
kat pinky ...
aku tak pandang langsung pun muka dia ...
si pinky wish take care pun aku buat der jee...
tak tahu lah napa aku marah dan sedih jugakk time tue ...
selamat lahh ada si kayrul ...
tapi aku perasaan si pinky tue .cuba nak bagitahu sesuatu tapi aku buat derrr .... 

aku pun ajk kayrul bereder dari si tue...
aku masuk dorm pun aku buat muka happy ..
aku tak nak buat muka sedihh ...
takot kantoii pulakk kan..

ermmm ..... i miss you pinky .. :)

create by alex ranz :)

No comments:

Post a Comment