Saturday 25 February 2012

Dia

cerita tentang dia ..
lama jugak tak bercerita kan ...
senyap je blog aku ni ... hee
nak buat macam mana kan ...
cerita banyak tapi tak tahu nak buat apa lah der ..
aku gelar kan dia mrs .L je .. hee ... tu pun cukup ... heee
aku mula rapat dengan dia sejak dia mula call aku first time ...
pada mula nya aku rasa ganjil lah .. apa hal dia ni call aku kan ...
aku pun layan je ...
hampir 2bulan lebih kitaorg rapat ..
saya pun mula suka akan dia ...
dia pun berkata dan pendam benda yg sama jugakk ...

tapi kita org pun tak de jodoh ...
mula aku sakit hati betul lah ... ishhh ...
nk buat macam mana kan ...
dia pun dah ada pilihan keluarga dia ..
aku pun kena terima lah ..

sekarang aku pun dah boleh lupa kan mrs.L tu .. aku sabar dan terus sabar ...

sekarang aku tengah nak sibuk kan diri dengan kerja yang ada .. heee (:

ni alex miller lahh (:

No comments:

Post a Comment